Ice Road Season is open.


Retired_Can_Soldier
+1
#1
Just got to YK Camp will head North to the Mines in the AM here's a few pics.



The Ugly Naked Truth


No shave until we are done.

Okay gotta jit the hay.

 
Cliffy
+2
#2
Quote: Originally Posted by Retired_Can_SoldierView Post

Just got to YK Camp will head North to the Mines in the AM here's a few pics.



The Ugly Naked Truth


No shave until we are done.

Okay gotta jit the hay.

Wasn't aware you had to shave your butt. Not sure that I want to be aware of that.

Geezuz, not I'm going to have nightmares.
 
damngrumpy
+1
#3
Takes guts to do that, we have a nephew who did that for two seasons works the oil
patch now Stay safe
 
Sal
+1
#4
you'd best haul your azz back in, gonna get bum burn.
 
taxslave
#5
Quote: Originally Posted by SalView Post

you'd best haul your azz back in, gonna get bum burn.

I'd be more worried about some guy that has been up there too long.
 
Sal
#6
Quote: Originally Posted by taxslaveView Post

I'd be more worried about some guy that has been up there too long.

lol well regardless if you see the other thread, I think he ended up with purple balls...

and they can't even identify them
 
taxslave
#7
Quote: Originally Posted by SalView Post

lol well regardless if you see the other thread, I think he ended up with purple balls...

and they can't even identify them

Who do you know that would want to take that close a look?
 
Sal
#8
Quote: Originally Posted by taxslaveView Post

Who do you know that would want to take that close a look?

lmfao...and apparently, they are squishy... who knew.
 
Sparrow
#9
Don't envy you but keep posting so that we know you are ok.
 
CanIrish
#10
Blur out the company name on the truck on the pics with you **** hanging out, but not the one in the middle... Hmm wonder if it is the same truck???
 
Retired_Can_Soldier
+1
#11
Quote: Originally Posted by CanIrishView Post

Blur out the company name on the truck on the pics with you **** hanging out, but not the one in the middle... Hmm wonder if it is the same truck???

Nope and its not my a$$.



 
Johnnny
#12
Is this is Ontario? Are you hauling loads up the, or off the "Northern Ontario Resource ROad" that runs north from pickle lake?
 
Retired_Can_Soldier
+1
#13
Quote: Originally Posted by JohnnnyView Post

Is this is Ontario? Are you hauling loads up the, or off the "Northern Ontario Resource ROad" that runs north from pickle lake?

No I am running Canada's Longest Ice Road: Tibbitt to contwoyto winter road.


 
PoliticalNick
#14
Hey Mark, Hope all is going well. Looks like a bit over 600k end to end. How long does it take to run the distance in good conditions....in bad conditions?
 
Retired_Can_Soldier
#15
Good conditions. 19 Hours North. - 11 Hours South
 
gerryh
#16
ok...I gotta ask.... why an 8 hour difference for the same distance?

ROFLMAO....... My 22 year old came up with a reason for the difference in times........ he says there's a strip club heading north that you can't access when heading south.
 
Retired_Can_Soldier
+2
#17
Quote: Originally Posted by gerryhView Post

ok...I gotta ask.... why an 8 hour difference for the same distance?

ROFLMAO....... My 22 year old came up with a reason for the difference in times........ he says there's a strip club heading north that you can't access when heading south.

Yes it is in an Igloo.

No, really I keed keed.

Seriously, the weight is different We run north loaded with fuel, so our speeds don't exceed 25 km/h. When we are empty we can run up to 60 km/h back south. See: Memoirs from the Ice (external - login to view)
 
Retired_Can_Soldier
+2
#18


 
2B4
#19
Quote: Originally Posted by damngrumpyView Post

Takes guts to do that, we have a nephew who did that for two seasons works the oil
patch now Stay safe

"justa rollin" oops downhill
 
Retired_Can_Soldier
+3
#20  Top Rated Post




 
Retired_Can_Soldier
#21


Prosperous Lake, NWT



Halfway between Yellowknife and Enterprise NWT



Same setting from a different angle and the light show intensifies..



My Rig under the Norther Lights
 
gerryh
#22
where's your crow?
 
El Barto
#23
Bitch of a job being so far away , but wow , great pics!
 
spaminator
#24
Quote: Originally Posted by El BartoView Post

Bitch of a job being so far away , but wow , great pics!

agreed.
 
Timetrvlr
#25


Did he mention the incentive plan?
 

Similar Threads

2
NFL Season: Who will it be??
by United_Nations | Sep 12th, 2006
no new posts