Please ban inappropriate pics from this site.


Machjo
+1
#1
I can't remember the CC rules on this, but could we please remove any nuide pics from this site. I like women's breasts and all, but please, could we still keep them off this site.

Thanks.
 
Most helpful post: The members here have rated this post as best reply.
Tecumsehsbones
+1
#2
Nude pics? Where?!?!
 
Goober
#3
Quote: Originally Posted by TecumsehsbonesView Post

Nude pics? Where?!?!

forums.canadiancontent.net/me...ual-react.html (external - login to view)

Post 27.
 
petros
#4
It's a naked man. No where in the rules does it say "no topless men".
 
L Gilbert
+5
#5  Top Rated Post
He's referring to Sticky Vicky, Petros' friend.

Wahoos fer boobs!

 
Spade
#6
From the Queen City?

Quote: Originally Posted by L GilbertView Post

He's referring to Sticky Vicky, Petros' friend.

Wahoos fer boobs!

The horror!
- The Heart of Darkness by JC.
 
Nuggler
+1
#7
Quote: Originally Posted by L GilbertView Post

He's referring to Sticky Vicky, Petros' friend.

Wahoos fer boobs!


Too much Cdn. beef with growth hormone.

Pretty hairy set a knockers, eh.
 
Tecumsehsbones
+2
#8
That is SOOOOO hawt!
 
petros
#9
Quote: Originally Posted by SpadeView Post

From the Queen City?

Close enough, Edmonton.
 
L Gilbert
#10
Quote: Originally Posted by SpadeView Post

From the Queen City?

No. Actually it's from www.google.comimagescity (external - login to view). hehe
 
petros
#11
Quote: Originally Posted by L GilbertView Post

He's referring to Sticky Vicky, Petros' friend.

Hey, it takes somebody with more balls than a canal horse to admit to it.

Quote: Originally Posted by L GilbertView Post

No. Actually it's from www.google.comimagescity (external - login to view). hehe

Link is NFG
 
L Gilbert
#12
Quote: Originally Posted by petrosView Post

Hey, it takes somebody with more balls than a canal horse to admit to it.

Canals have horses?

Quote:

Link is NFG

Cuz it wasn't a real link.
Spade mentioned it being from Queen City. I simply stuck "images city" on the end of Google (external - login to view)
 
Machjo
#13
Quote: Originally Posted by GooberView Post

forums.canadiancontent.net/me...ual-react.html (external - login to view)

Post 27.

Yup. That's the one.
 
petros
#14
Quote: Originally Posted by L GilbertView Post

Canals have horses?

Cuz it wasn't a real link.
Spade mentioned it being from Queen City. I simply stuck "images city" on the end of Google (external - login to view)

Before that Watt guy came along, yeah.


Ahhhh I see.

Quote: Originally Posted by MachjoView Post

Yup. That's the one.

That is a man.
 
Machjo
#15
Quote: Originally Posted by petrosView Post

Before that Watt guy came along, yeah.


Ahhhh I see.

That is a man.

Regardless. Let's show a little decorum. I realise this is an informal site, but even here there should be some limits.
 
petros
#16
Men have boobs too. Wanna see mine?
 
Goober
#17
Quote: Originally Posted by MachjoView Post

Regardless. Let's show a little decorum. I realise this is an informal site, but even here there should be some limits.

The Outer Limits intro - YouTube

 
SLM
+3
#18
Quote: Originally Posted by L GilbertView Post

He's referring to Sticky Vicky, Petros' friend.

Wahoos fer boobs!


OMG. You know, I was hetero when I woke up this morning.

Yikes! That picture is a life changer!
 
Goober
+2
#19
Quote: Originally Posted by SLMView Post

OMG. You know, I was hetero when I woke up this morning.

Yikes! That picture is a life changer!

Imagine the cellulite he has and where he has it.
 
SLM
+3
#20
Quote: Originally Posted by GooberView Post

Imagine the cellulite he has and where he has it.

Ugh!!! Goober!!!!

Now I am!
 
Locutus
+5
#21
Y'all be careful of asking for roolz to be enforced now. Nobody has time for it and we'd have a mighty boring joint. M'kay.
 
Goober
+1
#22
Quote: Originally Posted by SLMView Post

Ugh!!! Goober!!!!

Now I am!

Well that is the one big problem I have with being completely wacked in the head. These things just appear, really they do- right out of thin air-
Do I get understanding- Oh No - Can't have that now.
And yes I am still laughing.
 
L Gilbert
+1
#23
Quote: Originally Posted by SLMView Post

OMG. You know, I was hetero when I woke up this morning.

Yikes! That picture is a life changer!

heheheh
 
SLM
#24
Quote: Originally Posted by LocutusView Post

Y'all be careful of asking for roolz to be enforced now. Nobody has time for it and we'd have a mighty boring joint. M'kay.

I don't think it would really be boring because what you need to account for is, what will folks be doing instead to amuse themselves.

Might not be pretty.

Quote: Originally Posted by GooberView Post

Well that is the one big problem I have with being completely wacked in the head. These things just appear, really they do- right out of thin air-
Do I get understanding- Oh No - Can't have that now.
And yes I am still laughing.

I'll tell you what, should I ever seriously contemplate dieting, I'll be asking for your help. With that kind of an imagination, you could put me off food for a really, long time.

Lol.
 
Spade
+5
#25
Quote: Originally Posted by SpadeView Post

From the Queen City?

Speaking of the Queen City...

The last time I was in the Phoenix Airport, I was sitting across from a elegantly dressed, mature Southern lady. When a flight to Regina was announced, she looked at me and asked, "Could that really be the name of a city?"

I answered, "Madam, you heard 'V' when you should've heard 'R'. It's Regina."

"Where is it?" she wondered.

"It's in Saskatchewan, due south of Semans."

"They speak English there?"

"They think they do," I replied.

Silence followed...
Last edited by Spade; Apr 22nd, 2013 at 05:20 PM..
 
Goober
#26
Quote: Originally Posted by SpadeView Post

Speaking of the Queen City...

The last time I was in the Phoenix Airport, I was sitting across from a elegantly dressed, mature Southern lady. When a flight to Regina was announced, she looked at me and asked, "Could that really be the name of a city?"

I answered, "Madam, you heard 'V' when you should of heard 'R'. It's Regina."

"Where is it?" she wondered.

"It's in Saskatchewan, due south of Semans."

"They speak English there?"

"They think they do," I replied.

Silence followed...

Ah Spade- You are ever the card. Laugh my a-s-s- off on that one.
 
Spade
#27
Airport people are funny.
 
petros
#28
Quote: Originally Posted by LocutusView Post

Y'all be careful of asking for roolz to be enforced now. Nobody has time for it and we'd have a mighty boring joint. M'kay.

There is some nice footage of Sticky Vicky on vimeo.
 
Goober
+2
#29
Quote: Originally Posted by petrosView Post

There is some nice footage of Sticky Vicky on vimeo.

No thanks. Nice of you though, but No Thanks.
 
CDNBear
+5
#30
ffs Machjo, take the stick out of yer ***.
 

Similar Threads

1
A very inappropriate headline!
by jjw1965 | Sep 2nd, 2005
no new posts