personal baggage

DurkaDurka
#121
Karrie, we should create a love poll for you. I would be such a better bitch then shadow would.
 
karrie
#122
Quote: Originally Posted by shadowshiv View Post

Dang. I guess being a Dark Overlord doesn't guarantee everything. Or does it?

KHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNN!

Well, plenty of hubbies would rather they were the ones who, let's say for example, got to stay home while some other hubby did the concrete work. LOL.
 
El Barto
#123
Quote: Originally Posted by DurkaDurka View Post

Karrie, we should create a love poll for you. I would be such a better bitch then shadow would.

is that the shiney chrome one?
 
karrie
#124
Quote: Originally Posted by DurkaDurka View Post

Karrie, we should create a love poll for you. I would be such a better bitch then shadow would.

lol. hmmm...it's not about being 'better'. Multiple spouses is about each one being different silly. lol.
 
shadowshiv
#125
Quote: Originally Posted by karrie View Post

Well, plenty of hubbies would rather they were the ones who, let's say for example, got to stay home while some other hubby did the concrete work. LOL.

I guess I should explain that Khhhhhaaaaaaannnn(one can never say It's name the same way twice) is my butler, and I was asking for a beverage. Would you like one, Karrie?
 
DurkaDurka
#126
Quote: Originally Posted by El Barto View Post

is that the shiney chrome one?

A trailer hitch? they hurt. I ain't losing my virginity to a half ton
 
shadowshiv
#127
Quote: Originally Posted by karrie View Post

lol. hmmm...it's not about being 'better'. Multiple spouses is about each one being different silly. lol.

Yeah, Durka! You and ExpressVu are my bitches, remember?
 
karrie
#128
Quote: Originally Posted by shadowshiv View Post

I guess I should explain that Khhhhhaaaaaaannnn(one can never say It's name the same way twice) is my butler, and I was asking for a beverage. Would you like one, Karrie?

hmmm... sure... Cassillero del Diablo is what I'm drinking tonight. I would LOVE a refill.
 
shadowshiv
#129
Quote: Originally Posted by karrie View Post

hmmm... sure... Cassillero del Diablo is what I'm drinking tonight. I would LOVE a refill.

Hurry up, Khhhhhhhhhaannnnnnnn! Get the lovely woman her beverage! You were too slow! Now suffer the consequences!



Don't worry. This won't kill It.
 
shadowshiv
#130
Quote: Originally Posted by karrie View Post



hmmm... sure... Cassillero del Diablo is what I'm drinking tonight. I would LOVE a refill.

Heh. Diablo. You are really on the ball tonight. Good one.

(check your Control Panel)
 
Dreadful Nonsense
#131
I've been useing this scented K Y jelly ...all me customers are walking outta here smellin like pine ......
 
shadowshiv
#132
Quote: Originally Posted by DocDred View Post

I've been useing this scented K Y jelly ...all me customers are walking outta here smellin like pine ......

I guess you need something to clear out the smell of goat.
 
karrie
#133
Thanks for the tension relief guys (no, not like that). I'm going to grab my bottle of Diablo now though, and head downstairs to pay some attention to hubby Primus (who actually does some work around here!). Night!
 
shadowshiv
#134
Quote: Originally Posted by karrie View Post

Thanks for the tension relief guys (no, not like that). I'm going to grab my bottle of Diablo now though, and head downstairs to pay some attention to hubby Primus (who actually does some work around here!). Night!

*grumble* *grumble*

Lucky Primus.

Have a good night, Karrie!
 
Dreadful Nonsense
#135
Quote: Originally Posted by shadowshiv View Post

I guess you need something to clear out the smell of goat.

yeah well i hear your brothel leaves em all smellin fishy
 
shadowshiv
#136
Quote: Originally Posted by DocDred View Post

yeah well i hear your brothel leaves em all smellin fishy

What can I say? Some of the richer clientele like to eat caviar.
 
DurkaDurka
#137
Quote: Originally Posted by shadowshiv View Post

I guess you need something to clear out the smell of goat.

the curry masks the goat odor
 
shadowshiv
#138
Quote: Originally Posted by DurkaDurka View Post

the curry masks the goat odor

Curry and goat. A winning combination.
 
DurkaDurka
#139
Quote: Originally Posted by shadowshiv View Post

Curry and goat. A winning combination.

yeah, kinda like sugar and cream.
 
shadowshiv
#140
Quote: Originally Posted by DurkaDurka View Post

yeah, kinda like sugar and cream.

And Sonny and Cher!
 
El Barto
#141
Quote: Originally Posted by DocDred View Post

I've been useing this scented K Y jelly ...all me customers are walking outta here smellin like pine ......

Hmm theres a thought .......a woody thats smells like wood.........
 
Toro
#142
Goat curry is awesome.

There was a place off Burrard in Vancouver that used to sell it.

Its common in the Caribbean.
 
Twila
#143
You can get curried goat anywhere in Surrey! Hmmmmm, curry....curried goat, curried chicken, curried vegatables, curried tofu...I love curry....yummy yummy. I think I was meant to be Indian...
 

Similar Threads

9
Air Canada Baggage: The Olympics
by AirCAPassenger | Jan 22nd, 2010