moghrabi

Diamond Sun
#1
Moghrabi, who is that in your avatar? He's awfully nice to look at.
 
Haggis McBagpipe
#2
Oh my! Yes indeed.
 
moghrabi
#3
Hey. Who else?
 
Diamond Sun
#4
Hmm. Really. Well. Whaddyaknow.
 
moghrabi
#5
Thanx. What r u doing for dinner?
 
sj007
#6
thats u amazing how did u take the pict?
 
moghrabi
#7
something called a camera. It has a lense. You give it to someone and they take a picture of you. you plug it onto your computer and walla.
 
sj007
#8
high def then eh?
 
moghrabi
#9
No no not def. it is callad a camera. It is in french too. No?

LOL
 
Diamond Sun
#10
It is a great picture. Very GQ. When was it taken?
 
canuckleheadlover
#11
moghrabi, that is a Gorgeous photo!
Very attractive.
 
moghrabi
#12
Quote: Originally Posted by canuckleheadlover

moghrabi, that is a Gorgeous photo!
Very attractive.

Yours is better and sexier.
 
canuckleheadlover
#13
i would definitely disagree. is that really you? if so, i hope you are doing some modeling b/c your face is flawless.
 
Diamond Sun
#14
Quote: Originally Posted by canuckleheadlover

moghrabi, that is a Gorgeous photo!
Very attractive.

You're going to give the guy a big head!!

So, moghrabi, dinner eh? I'll see if I can sneak away.
 
moghrabi
#15
LOL. Dinner with both of you? Right on.
 
Diamond Sun
#16
Lucky guy. :P
 
moghrabi
#17
I'll be lucky if have the honor to take you out for dinner. BTW, I love the eyes in your avatar.
 
Diamond Sun
#18
Why thank you.
 
moghrabi
#19
It is true. You are winking at me and saying "Hey, let's get together." LOL
 
canuckleheadlover
#20
I don't think Diamond would like to share you with me... hmm too bad. and if you ask me, her eyes are a bit too flirty for a married woman.

hiya Diamond Sun, i miss you.
 
Diamond Sun
#21
Quote: Originally Posted by canuckleheadlover

and if you ask me, her eyes are a bit too flirty for a married woman.

Oh, sure, go and bring that up and ruin all my fun!! PBBLLLLTT!!!

At least I know that where you live it's colder than where I live!
 
moghrabi
#22
I can keep both of you warm. Do not fight. I'll come to the rescue. DS, Just tell your husband to go away on a business trip or maybe fishing.
 
canuckleheadlover
#23
LOL! the sad thing is we married brothers...so maybe we could talk them into going scuba diving together...

For the record ms. DS it has been warmer here in Bigtown, AB than in Smallville, BC. so HA! (although it's supposed to be unbearably cold by sunday). eek. and the stores are open until a decent hour ALL the time.

Back to fighting over that handsome man...
 
Diamond Sun
#24
Oh sure, now you got the boys all a twitter. One guy with two girls who just happen to be sisters....oy vey.
 
moghrabi
#25
You are sisters or you are married to 2 brothers? Now I am confused. Make up your mind and get back to me. It way warmer here downtown Vancouver.
 
Diamond Sun
#26
Quote: Originally Posted by moghrabi

You are sisters or you are married to 2 brothers? Now I am confused. Make up your mind and get back to me. It way warmer here downtown Vancouver.

Okay. Yes. We're married to two brothers, which makes us sister in laws. But since I have no OTHER sisters, she is referred to as my sister.

And Moghrabi, I didn't know you were in Vancouver. I thought you were an easterner like Andem.
 
moghrabi
#27
Nope. I live in the most beautiful city in the world. Vancouver, BC next to the beach. Care to join me?
 
canuckleheadlover
#28
uh oh...my husband saw the thread. He's ready to take a trip to vancouver I'll leave you to DS...
 
moghrabi
#29
Should I be waiting for your husband at the airport? LOL

Leave me to DS. We haven't started anything yet.
 
Diamond Sun
#30
What's this yet stuff??

And her husband is tough...in a pretty boy, hockey player kinda way.
 

Similar Threads

19
Moghrabi
by Rick van Opbergen | May 11th, 2005
3
Hi Moghrabi!
by Jillyvn | Oct 3rd, 2004
5
Missing: Research & Moghrabi
by Haggis McBagpipe | Jul 29th, 2004
no new posts